Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Srpen 5 17:52:53 CEST 2008

No aspon, ze to teda vypada na nejakou hromadnou akci...pocitam ze bude
veselo. Premyslim zda to rozmaznout pres manzelku do novin a tv - nejake
konexe snad jsou.

Akorat nevim zda ta DB je ok. Ja tam nic s TV nemam a stejne prislo:

726000:	Jiné činnosti související s výpočetní technikou
453100:	Elektroinstalace
722000:	Publikování, dodávky a poradenství v oblasti softwaru

Nemohl bys mi poslat privat jako mustr na zkouknuti co mu napises?
Slibuji ze to neopisu. ;-)

Radek Vicek