Odesel mi disk.

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Úterý Srpen 5 17:07:50 CEST 2008

Podla technologa zo semikronu sa transily lisia od ZD len tym ze su
testovane na impulz. Inak ze su z tych istych waferov, s tymi istymi
postupmi ako zd...

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 05, 2008 3:25 PM
Subject: RE: Re:Odesel mi disk.

Zdravím.
U našich (Linde) elektronik se transily dávají na vstupu vždy a jsou před
nimi 2W odpory 37 Ohm.  Už jsem měl desítky elektronik, kdy se transil
proměnil ve zkrat (aniž na sobě nechal něco znát) a zkratovým proudem se buď
přepálil nebo vypájel ten odpor a co je nejpodstatnější, všechno za tímhle
primitivním obvůdkem přežilo...
Domnívám se, že transil se liší od zenerky právě tím, že pokud už nestačí
ten výkon uchladit tak se speče do zkratu. Ještě jsem nepotkal přerušený
transil.

L. Kručinský