Studeny spoj pod BGA chipem

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Srpen 5 15:48:42 CEST 2008

Ještě je jedna možnost, výměna desky, HP nabízí program výměny desky (musí
být viditelně nepoškozená a nepolitá) za novou (záruka je pak pouze půl
roku). Cena takové desky se pohybuje okolo 6000Kč. Oficiální servisy tohle
úspěšně zatloukají a nabízí za 15000Kč desku novou. Asi nejvtipnější
varianta zatím byla z jednoho servisu, kde mně potvrdili, že tento program
opravdu funguje, ale ne zrovna u mýho modelu, jaká náhodička, že? Prostě mně
ten notebook opraví a deset litrů jim skončí v kapse, dobrej bussiness.
Samozřejmě jsem tu desku vyměnil, řešil jsem to přes jeden servis v kladně,
odkaz na jejich stránky www.nbservis.com