OT: Uradnici, osveta a digitalne odpadove hospodarstvo, Was: Open office

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Srpen 5 14:44:16 CEST 2008

Vsak jsem pred casem o tom mluvil s IT odborniky kraje, aby jim dali
nejake skoleni. Nekterym jsem se to snazil strucne popsat ja, v cem je
problem a proc by to tak delat nemeli. Ale uz nemam tu silu a naladu.

Martin Hanek