Open office

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Srpen 5 13:19:49 CEST 2008

dobry den,

naprosto stejna zkusenost - s OOo jsem nemel problem. Pouzivam ho uz tak
4 roky a spokojene. Nevim v cem by mohly byt popsane problemy, ale
osobne (ani z doslechu od blizkych) jsem o nicem podobnem jako je
poskozeni pdf neslysel. Pouze s tim, ze nejake "spekove" doc soubory
editovane OOo pak byly napriklad poznamenany neznamymi znaky, ale o
totalni destrukci jsem taktez neslysel. Osobne pouzivam OpenDocument
format pro vnitrofiremni dokumentaci, pricemz pro pouziti pouze k
prohlizeni (napr. vyr. dokumentace pro subdodavatele) to 2 kliky
exportuju do pdf. Takze opravdu spokojenost. A tesim se na OOo3, ktery
bude umet editovat pdf :)

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz