Open office

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Srpen 5 12:55:12 CEST 2008

Ty poškozené soubory svědčí spíš o nějakých breberkách co jste lapnul na
pochybných stránkách, než o vadě OOo. Před časem byl nějaký security bug na
PDF co nakazily reader a tan kazil ostatní soubory, adobe vydával novou
verzi, máte ji?

S tím tiskem, stalo se mi, že při tisku na obě strany, druhá strana se
tiskla tvrdošíjně v BW módu a nepomohlo nic, až nahrání woken ze záložního
image. Prostě windowsy nepředvídatelně vyhnívají, to je používáte první den?
Já je bohužel používám od verze 2.0, tak mě to nepřekvapilo. Už vám myš
ukazovala někde jinde než ve skutečnosti byla? Už jste neviděl některé
adresáře? Už vám zmizel celý disk, nebo se naopak naklonoval na další?
Prostě krásy windows.

----- Original Message -----
From: "Peter Bosnak" <lajost@zoznam.sk>

Asi pred mesiacom som zistil,že môj starý Word začína stále viac
protestovať,tak som sa začal rozhliadať po nejakej náhrade.Podľahol som
doporučeniam na niektorých stránkach a nainštaloval som si ako
"plnohodnotnú" náhradu Open Office v.2.4 zo stránky www.openoffice.org /
Už pri prvých pokusoch s Writerom som mal rozpačitý dojem,lebo na
súboroch .doc sa mi nesprávne zobrazovali niektoré znaky,štart programu
trval asi minútu a každý druhý dokument sa mi nepodarilo
vytlačiť.Niektoré problémy som odstránil ale objavovali sa nové.Pretože
nepovažujem za logické,aby som oživoval nejaký "hotový" program
mesiac,OO som odinštaloval.To som asi nemal,lebo potom som zistil,že
všetky súbory,ktoré som cez OO otváral sú znehodnotené a sú k ničomu.Čo
bolo ešte horšie,asi 90 percent všetkých súborov .pdf  (vyše 2000) na
harddisku bolo z neznámych dôvodov znehodnotených a nedali sa tak isto
použiť i keď nemajú zdanlivo nič spoločné s OO.Našťastie som neutrpel
žiadnu väčšiu škodu,lebo väčšinu postihnutých súborov som mal
zálohovaných. Používam už 4 roky W XP home,s antivírusom NOD ktorý mi
funguje bez problémov a doteraz ma nijakou takouto haváriou
neprekvapil.Píšem to sem preto,že možno to niekomu pomôže pri
rozhodovaní,čo do PC nainštalovať a čo nie.