Open office

Peter Bosnak lajost@zoznam.sk
Úterý Srpen 5 12:24:35 CEST 2008

Asi pred mesiacom som zistil,že môj starý Word začína stále viac
protestovať,tak som sa začal rozhliadať po nejakej náhrade.Podľahol som
doporučeniam na niektorých stránkach a nainštaloval som si ako
"plnohodnotnú" náhradu Open Office v.2.4 zo stránky www.openoffice.org /
Už pri prvých pokusoch s Writerom som mal rozpačitý dojem,lebo na
súboroch .doc sa mi nesprávne zobrazovali niektoré znaky,štart programu
trval asi minútu a každý druhý dokument sa mi nepodarilo
vytlačiť.Niektoré problémy som odstránil ale objavovali sa nové.Pretože
nepovažujem za logické,aby som oživoval nejaký "hotový" program
mesiac,OO som odinštaloval.To som asi nemal,lebo potom som zistil,že
všetky súbory,ktoré som cez OO otváral sú znehodnotené a sú k ničomu.Čo
bolo ešte horšie,asi 90 percent všetkých súborov .pdf  (vyše 2000) na
harddisku bolo z neznámych dôvodov znehodnotených a nedali sa tak isto
použiť i keď nemajú zdanlivo nič spoločné s OO.Našťastie som neutrpel
žiadnu väčšiu škodu,lebo väčšinu postihnutých súborov som mal
zálohovaných. Používam už 4 roky W XP home,s antivírusom NOD ktorý mi
funguje bez problémov a doteraz ma nijakou takouto haváriou
neprekvapil.Píšem to sem preto,že možno to niekomu pomôže pri
rozhodovaní,čo do PC nainštalovať a čo nie.