Menic pro solar.

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Úterý Srpen 5 11:32:00 CEST 2008

Protože mi solár nepokryje vyšší spotřebu, dělám to tak, že přebytek je kumulován do aku, když spotřeba převýší možnosti soláru dodají energii akumulátory do měniče (2500W/5000W peak) , takže mezi solárem a aku/měničem je reglátor, tím nepřevýší napětí na svorkách měniče víc než 28V.

vývoj software   http://visualprog.cz