Re: Flustrace při pondělku

j s jarin.hw@gmail.com
Úterý Srpen 5 08:40:00 CEST 2008

Zahada to kazdopadne je.
Pri tych typoch PIC MCU, ktore som s PicKit-om a MPLAB-om rozbehal,
som sa s problemami nestretol, a ak aj ano, tak vacsinou len s tym, ze
device IC bolo 0x0000, co znacilo problem v napajani alebo zle
pripojeny debuggovaci kabel. Vzhladom k tomu, ze PicKit SW detekuje
16F877 korektne a MPLAB nie, je mozne (hoci nie prilis pravdepodobne),
ze MPLAB ma zle ID toho 16F877, tak ako je mozne ze doteraz to nikomu
nevadilo, nakolko 16F877 je prudko stary a vybehovy typ (ma uz nahradu
16F887, resp. 16F877A). Aj by som ho skusil pripojit k MPLABu, ale
nemam ani jeden kus 877.
Kazdopadne by som skusil forum.microchip.com, sekciu o programatoroch
(mimo inych aj o PicKit-e). Na tom fore posobi aj clovek ktory ma na
starosti vyvoj PicKit-u a ochotne odpoveda na rozumne otazky.