Elektronkvy zesilovac

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Srpen 4 16:10:19 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    to neni ani dobre ani spatne, je to vlastnost. Mirek je totiz snad
jeste vetsi skeptik ja a tak mi jen tuhle vysvetloval, kdy by se dal
poznat rozdil mezi elektronkovym a polovodicovym zesilovacem. Nic vic,
nic min.

    Ta MP3 je stazene ze stranek rozhlasu, Toulky ceskou minulosti, tak
se muzete podivat sami, co to vlastne je a jak to je udelane. Ja mam asi
nejake divne slyseni nebo co, ale proste to nepoznam a je mi to celkem
jedno ;-)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz