Elektronkvy zesilovac

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Srpen 4 12:02:26 CEST 2008

Jak střednědobá perspektiva?

O té spolehlivosti a ceně je to diskutabilní, u toho množství tranzistorů
jde taky o vývoj maloztrátových slučovačů a dalších drobnůstek.

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@orange.fr>

ucinnost je obycajne trochu nizsia ako u elektronky. Dovody preco sa to
robi su hlavne ekonomicke. Vyrobcovia vykonovych elektroniek mimo
kratkych vln ostali asi len dvaja-traja, a ubudlo uzivatelov, takze sa
znacne zdvihli ceny a vyrazne zhorsila dostupnost. S polovodicmi to nie
je idealne ale cenovo to vyjde zhruba na rovnako s tym ze vyrobcov je
ovela viacej a je tam stredne doba perspektiva.
Polovodicove konce sa stavaju v blokoch a kazdy ma svoju diagnostiku. V
dnesnej dobe tam staci stracit jeden jednocipak ktory monitoruje napr. 8
analogovych signalov a po seriovej zbernici posiela data riadiacemu
systemu. Je vidiet ci sa nieco deje a podla toho aku ma system rezervu
dokaze bez toho aby bola narusena prevadzka fungovat s urcitym mnozstvom
nefunkcnych blokov. To u elektronky nejde, lebo je len jedna :-)