Elektronkvy zesilovac

aze azehw@volny.cz
Pondělí Srpen 4 11:30:18 CEST 2008

No mne se nezda v dnesni dobe nejakych 750 Kc za trafo tolik moc. Prave jsme
se juknul na ty 100W bloky Tesla AUJ-635, a vubec mne to nepotesilo. Obe
trafa jsou navinuta bez koster, takze z previjeni nebude nic...
Dlouho do noci jsem lezl po netu a narazil jsme (u mnoha prodejcu PC u nas)
na tohle: Manta V3, V5 a V7, elektronkove zesilovace pro PC (?), je to
polské výroby: http://www.computeronline.cz/?Mode=Sti&StiId=34120
Na strankach prodejce je u typu V7 uvedeno: lampy: pre-amplifier 2x6n1,
second-amplifier 4x6p3p. Udavany vykon 2x30W sinus. Ruska 6P3P = 6L6G =
6P3S.
Typ V5 je take s 2x6n1 + 4x6pe (neznam) , ale V3 je nejaky hybrid 6J1 +
2xLM1875.
Nesetkal se s tim nekdo?
AZE

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, August 03, 2008 8:04 PM
Subject: Re: Elektronkvy zesilovac

Hezky vecer,

    trebas GES ma pro elektronkove zesilovace kde co. I ta trafa pro
dvojcinne konce. Je to ale docela draha sranda, inu neco za neco.

    Nekde jsem cetla, ze elektronkovy usmernovac je poznat na vyslednem
zvuku. Docela jsem se divila, ale jeden kamarad rikal, ze to je pravda.
Protoze ten usmernovac ma veliky vnitrni odpor a tak to pri spickovem
zatizeni opravdu poznat je. Drive se s tim bojovalo co to slo, dneska se
to povazuje za "plus pro elektronkovy zvuk". Stejne tomu neverim, ze
dobry elektronkovy zesilovac je lepsi nez stejne dobry tranzistorovy.
Ale co se tyce "hezkosti" tak to elektronky vyhravaji na cele care (tedy
u mne) :-)

Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz