Elektronkvy zesilovac

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Srpen 4 09:14:06 CEST 2008

jj, to zeravenie je uplne fascinujuce... 19V/950A, elektronka velka ako
pol mna, ta keramika svieti nadherne na zlto-oranzovo. Je to uzasne
vidiet, clovek citi respekt... Potom sa zamysli kolko zaplati za
elektriku za kazdu hodinu zapnuteho zeravenia a radsej uz nerozmysla :-)
b.

p.s. uz som posielal ale pohlad na mriezku velkosti smetneho kosa vzdy
potesi :-)
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/thales/