Re: Ovládání 433 MHz

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Pondělí Srpen 4 09:12:05 CEST 2008

Vzhledem ke sdílenosti této části pásma tam je dost rušení od jiných
uživatelů. Celé to je postaveno na to, že všichni můžou komunikovat podle
daných podmínek a nikdo si nesmí ztěžovat, že je někým rušen. Osobně mám
zkušenost z neobydlené oblasti mezi lesy. Komunikuju tam na 150m Aurelem.
Pořád to bylo v pohodě. Pak přišel tenkrát eurotel, a na vodojem dal gsm. Ač
je to frekvenčně dvojnásobek, tak jim z toho leze asi bordel i na 433,
protože komunikativnost Aurelu šla rapidně dolů. Tak zákazník řekl, že si
tam dá směrovky. A byl pokoj. Jednak to dohonil ziskem a pak i směrovostí.
pyrin

----- Original Message -----
From: "pavlp pavel" <pa-vep@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 04, 2008 8:24 AM
Subject: Re: Ovládání 433 MHz

Taky používám Aurel TX-4MSIL , posílám do něj 300 Baud z tx seriové linky
(TTL) a v pohodě to na druhé straně chytám (když jsem daleko, tak se začne
mršit první znak STX).
Pokud přestanu vysílat tak opravdu odněkud beru signál ze střídou 1:1.
Nemůže se někde něco rušit ? Neměl bych raději použít směrovou anténu, pokud
vysílám tak ta střída nevadí, je přehlušena mým signálem,
no a když nevysílám, tak obvody seriáku hážou chybu a tím to odfiltruji,
navíc mi to jistí protokol.
Nemůže ten můj signál někde někomu vadit ?

vývoj software   http://visualprog.cz