Re: Ovládání 433 MHz

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Pondělí Srpen 4 08:24:59 CEST 2008

Taky používám Aurel TX-4MSIL , posílám do něj 300 Baud z tx seriové linky (TTL) a v pohodě to na druhé straně chytám (když jsem daleko, tak se začne mršit první znak STX).
Pokud přestanu vysílat tak opravdu odněkud beru signál ze střídou 1:1.
Nemůže se někde něco rušit ? Neměl bych raději použít směrovou anténu, pokud vysílám tak ta střída nevadí, je přehlušena mým signálem,
no a když nevysílám, tak obvody seriáku hážou chybu a tím to odfiltruji, navíc mi to jistí protokol.
Nemůže ten můj signál někde někomu vadit ?

vývoj software   http://visualprog.cz