Elektronkvy zesilovac

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Srpen 4 04:16:11 CEST 2008

Hezke ranko,

    verim tomu ze tento by to poznal. Jednak je na elektronkach odkojeny
a druhak mi rikal i proc to tak je. Prave ten vnitrni odpor usmernovacu
se totiz projevi pri plnem vykonu, pri malem ne, ale pri tom velkem
totiz klesne napeti pro konecovy stupen a tak jde hnedka do limitace.
Takze v teto specialni casti zatezovaci charakteristiky to poznat jde,
jindy ani nahodou :-)

    Ja sama nevim, tuhle jsem poslouchala nejake pisnicky a koukala jsem
ze to jsou 68 (???) kbps MP3 a vubec mi to neprislo jako spatny signal
:-) (Hej Mistre!)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz