Domaci automatizace - INELS

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Neděle Srpen 3 16:13:04 CEST 2008

Diky za vycerpavajici odpoved.
Ty ceny jsem jiz nasel (puvodne jsem hledal na webu
INELS, kde jsou jen na vyzadani), proc jsou na jinem
webu teze firmy verejne je mi zahadou.

Co se tyka zarivek (pouze kuchyn nad linkou a garaz),
tak zvazuji vubec neridit, jen menic misto vrcici tlumivky.
U bodovek zvazuji step down menic s analogovym rizenim.
Dale si chci udelat v kazde mistnosti dva okruhy zasuvek.
Jeden stale napajeny, druhy vypinatelny.

Na pristi tyden mam slibenou ukazku modeloveho domu,
tak jsem zvedav.

Slavek