Re:Aritma 516

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Sobota Srpen 2 13:55:22 CEST 2008

Ja jsem kdysi kreslil na tomhle plotru s AutoCADem R11 pod MS DOS.
Tam bylo potreba nastavit vhodny plotr aby to kreslilo.
Aritma 516 ve vyberu nebyla tak bylo potreba najit plotr pod kterym by to fungovalo
metodou pokusu a omylu.
Vybavuje se mi, ze pokud jsem kreslil z AutoCADu, musel jsem nastavit jiny plotr
nez kdyz jsem kreslil do souboru a pak jsem pustil kresleni prikazem COPY...COM.

Neni problem treba v tom ze wokna si obsluhuji COM port podle sveho?