robopes

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Srpen 2 13:01:55 CEST 2008

Bacha na ATMEGA128, ma programovaci vyvody jinde, nez by se mohlo na
prvni pohled zdat. Az nekde dole v datasheetu je to uvedeno, ktere to
vlastne jsou. Taky jsem si nabehl, jinak bych to netusil, AVR nepouzivam
a kdyz to clovek potrebuje rychle, mrkne jen do datasheetu a pak zjisti,
ze se mel podivat lepe ;).

--
Jiri Bezstarosti