robopes

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Pátek Srpen 1 22:32:16 CEST 2008

Detaily obvodu jsou zde
http://megarobot.net/cj/manualy/megarobotics/MGR_CA128_manual_eng.pdf
(1,7MB), MCU je v smd na desce, programátor, jestli jsem dobře pochopil,
je součástí desky, resp. program se pouze nasype po sériové lince.
Potažmo napadá mě ještě možnost připojení po paralelním (na desce
označen ISP), ale ten jsem vyloučil, jelikož v nabíce AVR vůbec není.
Programovací kabel (rs232/konektor na desku) je již součástí balení,
zapojit není špatně co (snad ;)), stejným kabelem se domluvím originál
softem, který komunikuje přes desku přímo se servy, identifikují se, lze
je ovládat. Při komunikaci s mcu nemám odezvu, spíš bude ale problém v
tom, co je vše třeba v avr nastavit, aby to jelo jak má. Omlouvám se, v
tomto jsem znalostmi na nule, takže SDO/SDI mi nic neříká.

T.V.