robopes

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Pátek Srpen 1 19:56:49 CEST 2008

Firma koupila tento produkt od firmy megarobot.net, která produktům
přikládá náležitou podporu - nefunkční linky, neexistující telefon,
tutorialy pro staré verze sw :/. Naposledy jsem jednočipoval před
patnácti lety a to 8051, robot je osazen (dle manuálu) Atmega128-16AI,
vyvstává mi tedy otázka, jak na něj. Zkoušel jsem avr studio (podle
obrázků jej používali i autoři), ale nenavážu komunikaci (s origo softem
se domluvím, ale ten je jen na přímé ovládání serv přes desku, ne
programování MCU). Jsem spíš na PC a na tomto poli se trápím, nenakopl
by mě někdo, co dělám špatně?

T.V.