Mereni el. energie

Tomas Dresler dresler@hw.cz
Středa Duben 30 10:59:24 CEST 2008

...deleneho casem mereni... protoze integrujete

--
S pozdravem/with best regards

	Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler@hw.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Wednesday, April 30, 2008 10:15 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Mereni el. energie

Asi jsem to spatne popsal, nemeril bych napeti usmernene, ale vzorkoval
stridave, tedy vzdy v nezatizene pulvlne. Bez diod, obe vinuti pres
delic primo na AD prevodnik. Je mi jasne, ze se tam stejne projevi zatez
usmernovace na napajeni, zejmena zkreslenim spicek sinusovky, ale prave
mi neni jasne, jak moc to muze mit vliv, co jsem na to koukal
osciloskopem, vypada to OK (zatez je minimalni - cca 80mA a konstantni).
Prevod trafa zkalibruju tak, ze zmerim sitove napeti multimetrem,
spocitam  ef. Hodnotu jednocipem a mam prevodni koeficient...
(uz jsem z toho vypad, pro sichr se zeptam,  ef. Hodnota se pocita jako
odmocnina z integralu U^2, ne?)