Re: Náhrada CCFL páskem LED

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Duben 30 10:34:01 CEST 2008

Ono se dokonce v nekterych specialnich displejich pouziva LED jako
podsviceni. Kazdou ledku pak ridi zvlast a to umoznuje dosahnout vetsi
rozsah jasovych hodnot. Tusim, ze se to jmenuje High dynamic range
displeje, ale jejich problemem je cena (Dokonce udajne vyjde levneji
rozdelat Dataprojektor a ten pouzit k podsviceni nez tam davat ty
ledky).
Nevyjde lepe ten notas pouzivat jen na stole? Pak by se za nej dala
umistit lampicka nebo pripojit externi monitor...

Honza