Zistenie COM portov vo win

Jozo svk421@zoznam.sk
Středa Duben 30 07:57:40 CEST 2008

Zdravim,
vie niekto, ci je mozne zistit ake existuju v systeme seriove porty?
Myslim tym zistit z programu. Robim jednoduchy sw k zariadeniu so
seriovou linkou a rad by som, aby sa nemusel volit com port. Preskenovat
par portov by nebol problem, lenze ked sa pouzije USB/232 prevodnik,
vacsinou mu windows priradi vysoke cislo, takze metoda hladania naslepo
sa mi nezda. Predpokladam, ze by sa to malo dat najst kdesi v
registroch, ale neorientujem sa v tejto oblasti. Bol by som vdacny za
link, odkial sa to da vyzistit alebo ine rady.

j.