Pozadavky na Anteny..

pyrin pyrin@volny.cz
Středa Duben 30 06:53:06 CEST 2008

A nebude ten cement ChinaExport (CE)?
pyrin

----- Original Message -----
From: "andrej jancura" <hw_aj@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 29, 2008 11:10 PM
Subject: RE: Pozadavky na Anteny..

Ahoj,

> Tak neco k veci..........
>
> Antena neni aktivni prvek, tudiz CE zkouskam nepodleha.

Len ma tak napada, cement tiez nie je aktivny, ale napriek tomu ma na obale
CE. Zeby davali do toho nejake aktivne prisady?!

> Dulezite je vsak prohlaseni o shode,

To sa vystavuje az na zaklade vyhovujucich CE merani.

> proto musite u ateny zmerit zisk a vyz. diagram.

To potrebujes kvoli koncovemu stupnu, aby si to nahodou nepresvihol.

> Meri to par laboratori , tusim Ramet kunovice a jini, kteri maji polygon
> , tady nejakou veelkou bezodrazovou ko0moru , SA a pozicioner anteny.

Takze aj kazde laboratorium EMC.

> ...ale nejaky papir pokud budete prodavat , musite mit.

Svata pravda, a cim viac tym lepsie.

> Vyrobci davaji predevsim doklad o SWR to znamena jakost anteny, coz se
> da zmerit doma se scalar analyzatorem + sweep  + prislusentvi.

Nie som si isty, ale myslim si, ze sa to da spocitat. Pokial sa pamatam NWA
dava diagram napr. S11, z coho si myslim, ze to spocitat ide. Takze treba
vztah SWR a S11. Ale to uz nejaky radioamater niekde len najde. Ja som vzdy
pouzival len S11.

A.

Stiahni si hudbu úplne legálne!
http://hudba.zoznam.sk/