OT: Vykani

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Duben 29 20:29:41 CEST 2008

Myslim , ze vykani nebude nikomu delat problem , ale kdyz kouknete co
vyplivne google tak tam obvykle pokud je zminka o internetu tak tykani .
Vubec je to zajimave a ve spouste konferenci se to uz resilo od sameho
pocatku internetu a i tady na teto to jde v pravidelnych vlnach :)

Takze co na to admin v roce 2005 :
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2005-September/040423.html

Podle me se na internetu proste tyka(samozrejme ne ve formalnich mailech
atd..) , ale pokud mi zacne nekdo vykat tak to okamzite respektuju a vykam
taky . Na takove konference jako je tato jsou vsichni clenove urcitym
zpusobem "sprizneni" a tak jsem to vzdycky bral . Respekt a ucta se da
vyjadrit i jinak a vykani to nezarucuje.

s pozdravem

snehulak