Pozadavky na Anteny..

Petr King petr.king@atlas.cz
Úterý Duben 29 19:03:31 CEST 2008

Diky za odpoved, mne jde hlavne o to, ze tady mam certifikovane
zarizeni, ale nemam k nemu antenu... Pokud si koupim antenu u
obchodnika, ktery mi na ni neda zadny papir o zkouskach, apod. pouze
napr. protokol o mereni spektra a udaj v dB, mohu ji pak bez obav pouzit
nebo dale prodat ? O to mi jde... Elektronicke vyrobky musi vyhovovat
EMC a musim na to mit protokol ze zkusebny, tak zda potrebuji neco
takoveho i na antenu.. Jedna se spis o takove ty prutovky k Wifi nez
anteny na strechu.

Petr