OT: Vykani

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Duben 29 17:54:46 CEST 2008

Radioamateri si taky tykaji pri fone provozu ne ? :) Mozna je to tim , ze
patri ke stejne "komunite" nebo sdileji stejny zajem mozna to tak bylo i v
zacatcich internetu . Nemam s tim problem a v "realu" hned prepinam na
vykani . Nekdy mam problem opacny, ze mi nekdo starsi nabidne tykani a me to
proste nejde pres pusu a stale vykam . Zkratka vychova .

snehulak