OT: poradi hledani programatoru, bylo: Re: OT: Kniha o VisualBasicku

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Duben 29 17:50:57 CEST 2008

Ahoj,

> Pri vyucbe programovania by som sa drzal zakladnych overenych
> pravidiel, medzi ktorymi je:
> programovanie DO jazyka, nie V jazyku.

Co je to ten DO a V jazyk?

> Bohuzial, casto sa schopnost analyzy a vyberu vhodnych metod riesenia
> (casto spolu s chybajucimi znalostami matematiky) "nahradzovana"
> sikovnostou v narabani s konstrukciami v konkretnom jazyku.
>
> T.j. najskor zvladnut tie vyssie levely a az potom prejst na nuansy
> konkretneho jazyka.

Hej suhlasim, ale tie vyssie levely napr. MFC mne proste nejdu. Precital som
o tom knihu dodavanu s Visual C++ ale priznam sa moc som to nepochopil.
Dalej mam knihu o MFC ale zase nemam tolko casu, aby som cital ako sa
programuju dialogy na 250 stranach. Preto by som rad siel na to skolenie,
kde by to mohli vysvetlit kratko a vystizne a dat k tomu nejaky kratky
manual, vstup je toto, vystup toto.

A.

So Zoznam ICQ vieš presne, kedy sú tvoji kamaráti pri počítači.
http://icq.zoznam.sk/