OT: Vykani

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Duben 29 16:32:12 CEST 2008

Já jsem byl zase zvyklý především v době, kdy internet v ČR byl v začátcích,
že si lidi mezi sebou tykali. Byla to prostě přátelštější atmosféra. Vůbec
jsem s tím neměl problémy a ostatní taky ne. Pak docházelo k situacím, kdy
jsem tykal lidem o třicet let starším a jim to nevadilo. Prostě jsme si
tykali na internetu, tak jsme si tykali i v reálném životě. Ostatně dodnes
mně vůbec nevadí, když mně lidi na internetu automaticky tykají...