OT: poradi hledani programatoru, bylo: Re: OT: Kniha o Visual Basicku

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Duben 29 15:19:09 CEST 2008

Este by som sa chcel spytat na jednu vec, Win32API je spolocne pre Win95 az
Visty? (na doplnenie programovaniu PC a Win sa moc nerozumiem, akurat to co
sa naucim sam)

Myslim ze by to tak malo byt, akurat by mohli pribudat nove funkcie s
novsimi verziami.

A.

> V BA to isto nebudem vediet :-(
>
> Su to starsie knihy, mame (v praci, takze nemozem poskytnut) 1. vydanie
> CZ prekladu:
> 1997 az 1999 (3 diely)
> UNIS Publishing s.r.o., Smetanova 3, Brno, PSC 602 00
>
> Tak mozno nejake antikvariaty alebo burzy.
>
> miro

Nechce sa Ti do kina, ale máš chuť  pozrieť si film?
http://filmy.zoznam.sk/