OT: Vykani

Martin Polehla polous@katka.biz
Úterý Duben 29 14:05:38 CEST 2008

Zdravim,

Vykani v majlove diskusi ci chatu ci prime im komunikaci mi prijde jako
Vykani si na piskovisti :-) Dost casto lide sdili diskusi nekolik let...
Clovek taky vetsinouy nevi kdo na druhe strane sedi a kolik je mu let
(15,18,50,60..). Nekdo muze tvrdit, ze vykani je vyjadreni slusnosti,
jiny zas, ze tykani je vyjadreni pratelstvi :-) Osobne jsem pro tykani
.. anglicke "you" je imho dobrej vymysl.

Je tu take treti moznost - osloveni se vyhybat :-) Diskutuje se vetsinou
nad problemem/tematem, nikoliv nad osobami.

Myslim ze zrovna zde styl diskuse na dane tema udava prvni pisatel.
Souhlasim i s nazorem Zdenka ohldene podpisu. Btw. v historii diskuse na
tohel tema urcite uz je :-)

p0l0us