OT: poradi hledani programatoru, bylo: Re: OT: Kniha o Visual Basicku

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Úterý Duben 29 14:00:40 CEST 2008

Neviem aka kniha sa hodi, ale ak to mam podat zo svojho sudka,
som zastancom toho, ze je dobre poznat skor low level API, nez
hotove triedy a komponenty. Mne stacil Win32API.hlp spolu s Delphi
a C++ Builderom (interne kompatibilne) v rokoch, ked bolo skor
bezne byt na internete zopar minut denne a webu este kralovala
AltaVista.

Ked sme tu pri IDE, rad by som podotkol, ze oproti starym casom
je tu na vyber aj zopar inych prostredi a zadarmo je napriklad
Eclipse s pluginom CDT na vyvoj v C++. Da sa to dokonca aj tak,
ze v jednom prostredi je mozne pisat projekty v C++, Jave,
Pythone a cojaviemcom este :-)

Dalsim plusom by mohlo byt aj to, ze v tomto pripade vyvojar
nie je zavisly na dodavatelovi kompilatora a platformy.

Lubos