OT: poradi hledani programatoru, bylo: Re: OT: Kniha o Visual Basicku

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Duben 29 13:44:30 CEST 2008

Miro,

vdaka za tipy. Ja osobne to vidim na knihy o tych API, snazim sa totiz co
najmenej pozerat do monitora. A bez znalosti tych funkcii sa clovek aj tak
neobide, takze si ich skusim niekde pozhanat.

A.

p.s.: Ak by si vedel kde ich v Bratislave kupit, daj prosim Ta info.