OT: poradi hledani programatoru, bylo: Re: OT: Kniha o Visual Basicku

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Duben 29 13:24:18 CEST 2008

--- On Tue, 4/29/08, andrej jancura <hw_aj@zoznam.sk> wrote:

> Ak ma clovek nejaku aplikaciu, vacsinou tam je pripojene
> PC. Tak mam uz v
> kalendari rozne skolenia, napr. C++ / MFC. Chcem sa to
> naucit...

Doporucil by som si pozriet (nastudovat) aspon zaklady Win32API. K tomu netreba ani C++ (staci C, Pascal) a ani MFC. Vsetky SW kniznice ako MFC, OWL a pod. su nadstavbami WinAPI. Netvrdim, ze bez znalosti WinAPI najde rovno naskocit do toho, ale je lepsie vediet, co sa deje "dole". Knih o API vyslo niekolko a na dobry zaklad postaci povedzme aj "Windows 3 techniky programovani" od I. Forta. Asi najlepsie su 3. diely "Win32API pruvodce vyvojare", cesky preklad z originalu od R.J.Simona. Ked bude nastudovany zaklad, t.j. ako to funguje, tak cela referencna prirucka je obsiahnuta v MSDN, ktore je aj online.

Pripadne sa da zacat aj tutorialmi z webu. Namatkovo mi google vyhodil toto http://www.relisoft.com/win32/winnie.html

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ