OT: poradi hledani programatoru, bylo: Re: OT: Kniha o Visual Basicku

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Úterý Duben 29 12:59:20 CEST 2008

Muzete mi rict o nejake dobre skolici firme, ktera provadi skoleni na
C++ pro PC aplikace ?
Skoleni na C++ bude u nas ve firme asi za chvili nezbytnosti, zatim
jenom patrame na netu, ale reference o vhodnem skoliteli neni k zahozeni...