OT: poradi hledani programatoru, bylo: Re: OT: Kniha o Visual Basicku

oja ondrej.janovsky@alarex.cz
Úterý Duben 29 12:47:39 CEST 2008

No, snad to nejsou vsichni , ale hledani je pomerne tezke.

Mam tu ted studaka, prisel cisty a nevinny. Na rozdil od vaseho popisu
je to spis takova houba .... dela co mu clovek zada a saje do sebe
znalosti. Je nadseny z kazde nove veci. Kdyz neco pokazi, tak si ho
vychutnam, aby si ty blbosti pamatoval do budoucna, ale nakonec se tomu
smejeme.

Stoji to sice cas a zatim neni prilis pouzitelny, momentalne dela svuj
prvni uceleny projekt - desktopove aplikace. Vypada to velice nadejne.
(jo a asi jsem ho zkazil, dela to v Jave ;)

Ale chci rict, ze se daji najit lide bez predsudku, kteri jsou ochotni
zkusit neco noveho a pripadne v tom zuzitkovat co uz umi z jinych
jazyku. Ale bez investice s rizikem ztraty se to neobejde.

Jinak kdyz uz jsme to tu nakousli, ja zase hledam JAVA vyvojare. I na
"part time".

Oja