OT: poradi hledani programatoru, bylo: Re: OT: Kniha o Visual Basicku

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Úterý Duben 29 12:40:46 CEST 2008

> No vidite, a my (Ostrava a okoli) zuvire hledame programatory C#, C++,
> VB.NET (ty presupujem na C# :) a je to biiiida, je to biiiiida. Ze
> skoly chodi lidi co pry (nemohu posoudit) znaji javu.... A u rady
> spratelenych firem je situace stejna. Hledaji totozez co my, ale chodi
> jim sama java. To pak je tezke, no....
> Mark

To sa teda mate. Kamarat ma firmu, a ked by mu prislo 30 programatorov
  v Jave (co aspon nieco vedia), tak by bral vsetkych. Na vychode je
Java programatorov malo (a dobri su na zapade :-), a ich cena stupa do
zavratnych vysok... Tu skor zakopavate o haldy C/C++ (a zase plati, ze
co lepsi, to je aspon v Prahe).

Slavo T.