[OT] Redukcni tubus na fotak Canon

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Duben 29 12:24:45 CEST 2008

Je to asi jako o tom VB, C, NET, J, apod.
fotak vam udela radost a jste spokojeny.
Kdyz pak fotite vice a vice, tak chcete lepsi a lepsi fotky a zacnete
porovnavat svoje s fotkami jinych a najednou zjistite, ze vam to nestaci.
Tudy ale vedla cesta asi kazdeho, kdo zacal fotit pred mnoha lety ( ale i
dnes).
Ja zacinal na Corine (detsky fotak), pak Ljubitel (takova ruska detska
"zrcadlovka") pak Pentagon Six TL, pak dalsi a dalsi.
Dnes si muzete koupit "kvalitni" digital kompakt a nebo z dnesniho hlediska
"kvalitni" digital zrcadlovku.
Vse je ale u digitu o velikosti cipu a o objektivech a ty jsou sakra drahe
pokud chcete dobrou svetelnost a dobrou kresbu.
Takze dneska tahame zrcadlovku plus dva kompakty :-), tedy pokud jeste
neberu kameru, ale tu vetsinou jen na praci.
Nektere fotky jsou moc pekne co do zaberu ( tam, kde jsou emoce se moc dobre
foti). Omezeni objektivu a kresby je znat, ale to od teto tridy nelze ani
ocekavat.
A dekuji za pohled na ty fotky amerik na zaver. Moc hezke. Hlavne ten
cerveny Crysler, jen u te druhe fotky trochu lepsi kompozice :-)
Jindra Polivka

Abych to uzavřel, vyřešil jsem to skutečně tak, že jsem koupil novej
foťák ;) A sice Canon powershot A720, imho to nejlepší z nabídky
kompaktů od Canonu (resp. lepší by byl Canon G9, ale to už je jiná
cenová kategorie a pak tam má ještě SX100 a S5 z nichž ani jeden nemá
optický hledáček a takovej foťák neni pro mě, páč jsem zvyklej fotit
hodně bez displeje, šetří to baterie).

No a nemusel jsem ani kupovat toho Mercedesa ;)

Koho by zajímalo, jak fotí, tak se může kouknout tady:

http://pavlik.webpark.cz/buxtehude/marathon/marathon.html

P.K.