OT: Kniha o Visual Basicku

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Úterý Duben 29 12:11:43 CEST 2008

Tak predem - netykame si, husy jsme spolu nepasli, tudiz nenabidl jsem
Vam to, a jak jste si jiste racil vsimnout - vykam Vam.

Petr Zahradnik napsal(a):
> Puvodni zprava ze dne 29.4.2008 od Martin Moštěk:

> Martin, nevsiml jsem si.

Viz treba Vas mail z 4:18 pro pana Dvoracka.

> Kdepak, to neni zesmesneni. To jsou spis me hloupe dotazy v reakci na
> tvrzeni, ktera mi take prijdou hloupa.

Takze ne zesmesneni - jenom Vam to hlava nebere ? :-)

> To je prece hovadina. Proc by mel byt Visual Basic mrtev? Jak jsi na
> neco takoveho vubec prisel? To sis jako urcil a rozhodl se?

Nerozhodl, pouze ve svem okoli pozoruji velky okruh lidi, kteri od VB
utikaji...

> A to proc? Je uplne jedno, v cem clovek zacne programovat. Kdyz se to
> nauci, muze snadno prejit na jiny jazyk. Programovani v .NET je asi
> tak 1% o jazyku a 99% o .NET Frameworku. Je to pouze jazyk, nic
> jineho. Kdyz se nekdo nauci ve VB.NET, snadno se preuci na C#,
> protoze je to pouze forma zapisu.

Porad je to o rezii, kterou cloveku zabere preuceni se na neco jineho
nez VB - tak proc rovnou neprejit ?

> Ja jsem tedy zadne inzeraty na Java programatory nevidel. A ani si
> nemyslim, ze by zrovna tohle melo znamenat, ze je Java na vzestupu.

Hmm, tak to je smutne ze nemate vubec cas na sledovani netu - zkuste
treba na www.jobs.cz zadat klicove slovo "JAVA" :-) A pak pro kontrolu
"VB" a porovnejte vysledky vyhledavani

> Muzes prosim uvest jeden priklad lepsi prehlednosti, jeden priklad
> lepsi syntaxe a jednu finesu oproti VB.NET?

//10 Duvodu proc je C# lepsi nez VB.NET :
http://www.vbrad.com/article.aspx?id=63

//Porovnani :
http://www.harding.edu/fmccown/vbnet_csharp_comparison.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_C_sharp_and_Visual_Basic_.NET

a mnoho dalsich na netu...

-- Doplneni pro slecnu Svobodovou --

Zkuste si odtud stahnout C# :

http://www.microsoft.com/express/vcsharp/

a tady mate kompletni kucharku, co vychazela na zive.cz :

http://gigamania.zive.cz/?fid=4778