OT: poradi hledani programatoru, bylo: Re: OT: Kniha o Visual Basicku

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Duben 29 11:44:30 CEST 2008

No vidite, a my (Ostrava a okoli) zuvire hledame programatory C#, C++,
VB.NET (ty presupujem na C# :) a je to biiiida, je to biiiiida. Ze
skoly chodi lidi co pry (nemohu posoudit) znaji javu.... A u rady
spratelenych firem je situace stejna. Hledaji totozez co my, ale chodi
jim sama java. To pak je tezke, no....
Mark