Vyvojova deska pro procesory ADuC845?

Martin Persich persich@transcon.cz
Úterý Duben 29 11:15:33 CEST 2008

Nevim jestli krokovani bude fungovat. Jam mam tady kit na ADuC841 a tam byl
nejaky specialni soft. V kazdem pripade to nezalezi na provedeni Eval kitu,
ale jde primo o podporu tohoto procesoru v danem vyvojovem prostredi a je
jedno v jakem Eval kitu je procesor zapajen. Zkuste dotaz primo na
www.keil.com. AD Downloader byl kdysi opravdu jen "downloader" a vic toho
neumel. Mozna se neco zmenilo ... odkaz jsem videl na minule citovane
strance
Martin. persich@transcon.cz

----- Original Message -----
From: "www www" <asrock70@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, April 28, 2008 11:13 PM
Subject: RE:Vyvojova deska pro procesory ADuC845?

Ze Keil podporuje tento MCU mi je znamo, jde mi predevsim o to zda lze z
debugeru v Kelu krokovat kod v MCU na vyvojove desce?
Ze stranek Analogu zmizel jejich Windows serial Downloader a tak nevim co
vsechno tato utilitka umi a pripadne netusim jaka je podpora primo v Keil
pro debuging.

Predem dekuji za info

Tento procesor je podporovan, popis moznosti je na
http://www.keil.com/dd/chip/3676.htm
Vybiral bych spise podle pripojenych periferii, ktere muzete vyuzit.
Nevim, co si mam predstavit pod "spolupraci" s Eval kitem.
Martin. persich@transcon.cz