OT: Kniha o Visual Basicku

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Duben 29 01:39:30 CEST 2008

 29.4.2008, 1:26:50

Kdyz neco nechcete davat verejne, jde to poslat i soukrome.

Z knih o programovani bych rad upozornil na knihu Rudolfa Pecinovskeho
"Myslíme objektove v jazyku Java". Jak je z nazvu zrejme, neni o VB,
ale pro mne, co by cloveka ktery byl odkojen Qbasicem a vyrostl na Praskalu
to jsou otevrene dvere do sveta objektoveho programovani a tim padem i
Windows. A to i pres to, ze v Jave jsem v zivote nenapsal ani radku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz