Kniha o Visual Basicku

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Duben 28 21:57:36 CEST 2008

Shodou okolnosti jsem dnes dostal od MS mail "Objednejte si DVD nejen pro
vyvojare zdarma", ve kterem je odkaz na:
http://blogs.msdn.com/vyvojari/archive/2008/04/11/zcela-zdarma-visual-studio-
team-system-2008-team-foundation-server-a-team-suite-vpc-image-trial.aspx

Tam lze udajne objednat dve nejaka vyukova DVDcka na VS 2008. Jen nevim,
jestli to je zdarma jen pro ty, kteri maji koupeno MSDN (coz je nase skola)
nebo i obecne. Vychazeje z uvedeneho subjectu mailu to ale bude i pro ty, co
MSDN nemaji koupene.

Tak treba se neco z toho bude hodit.

Jakub Serych