Re: doporučte prosím citlivý diktafon na přednášky

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Duben 28 21:42:38 CEST 2008

Ano, mne se take libi a tusim, ze muze mit podle displeje lepsi ovladani.
Fantomove napajeni u H4 je to, co mne take laka, ale mame jej i u kamer a
tak mi to prislo ( hlavne po vyzkouseni H2 docela zbytecne ).
4 stopy nepotrebuji, zajima mne hlavne dosah mikrofonu a velmi dobrzch
moznosti pro podcast.
napajeni u H2 je budto alkalika nebo NiMH.
Proc bezesne noci ? Vyzkousim - vyhovuje ? tak si ho necham - nevyhovuje ?
tak jej muzu prodat a ani netratim a kdyz, tak ne mnoho.
Hezky, spise jiz dalsi den.
Jindra Polivka

--------------------

Hmmm... to jste me nalomil.

Klady TASCAMU DR-1
-umi HCSD, tedy SD karty az do 8GB
-celkove se mi vic libi

Klady H4ky
-jede na AA baterky (DR-1 ma Li-neco)
-ma fantomove napajeni 48V
-umi 4 stopy (tascam jen 2)

To zas budou bezesne noci, nez se rozhodnu :-)))

Jakub Serych