OT: Kniha o Visual Basicku

Josef Dvoek - Jos josef.dvoracek@gmail.com
Pondl Duben 28 21:19:10 CEST 2008

Pěkný večer,

Musím se také přidat - osobně bych nezačínal ani v C# ani VB ale v Javě.
Zrovna C# je jen reakcí Microsoftu na úspěch Sunu s Javou, takže proč
kováříčka, když můžeme mít kováře.

Proč Javu?

multiplatformnost
rozšířenost (tj. spousta knih a materiálů na Internetu)
ideální výukový jazyk (mnoho SŠ jej používá jako primární výuk. jazyk. I my
na ČVUT FEL)
jednoduchá syntaxe
kvalitní vývojové prostředí (NetBeans, Eclipse ..)

výhod je určitě daleko více ale proč vypisovat vše když máme google že..?

 JD.