RE: doporučte prosím citlivý diktafon na přednášky

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Duben 28 15:49:51 CEST 2008

Za kolik ta vec byla? Na netu jsem nasel rozmezi zhruba $150 az $300. Ja ted
prave uvazuji o TASCAM DR-1, ktery byva take kolem $300 a zda se mi, ze ma
podobne parametry.

Jakub Serych