Diferencialni par na PCB

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Duben 28 12:00:33 CEST 2008

andrej jancura wrote:
> Dano, ako vies v elektrotechnike vsetko z teorie pola vychadza. A moderne
> obvody su viac analogovo-mikrovlnny design ako digitalny. Okrem toho az tak
> vela z tych Maxwelliek a teorie obvodov nepotrebuje. Zial tymito zakutiami
> elektrotechniky sa musi prehryzt kazdy sam.
>
> Mimochodom, moj sef, ktory ma rychlokvasene PhD, tiez na detaily nedba a
> potom sa divi, ze preco mu trigger spusti dvakrat... Toho tiez zaujima iba
> fajka v excelovskej tabulke. To ze to musi cele prerobit je vec druha. Ale
> to len ako perlicka.

Ja s tim souhlasim ze vse vychazi z teorie pole a taky jsem ji studoval
(asi ne tak jak bych mel) jiz pred nejakym casem. Problem je v tom si
udelat jasno co z toho je pro danou vec podstatne a co neni. Dal taky
clovek ktery v tom nema uplne presne jasno muze na nejakou vec
zapomenout zahrnout do navrhu, proste si na ni nevzpomene. Je proto
dobre mluvit konkretne, protoze odpoved ze se to da odvodit z teorie
pole by se dala aplikovat i kdyby se nekdo ptal na blikac s LEDkou.
Nechci se te dotknout, jsem rad ze reagujes, jen by pro me bylo
uzitecnejsi kdybys mne pripadne postrcil nejakym konkretnim podnetem.
Jiste se tak nekolikrat i stalo, ale poznamka o nastudovani teto teorie
me taky utkvela v pameti, protoze to v tomto konkretnim pripade pro me
nic neresi, potrebuji hlavne ten prakticky nahled na vec, to je co si
muzu dovolit, co ne a co si musim pohlidat.
Diskuze s tebou a Davidem mi v tom dost pomohla, verim ze ted je mi to
jasnejsi a uz jen cekam az mi dorazi PCB a budu to moct otestovat v
realu. ;-)

Tosa