Ultrazvukove cisteni

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Duben 28 10:09:09 CEST 2008

Dobrý den,

Tohle se probíralo zde v konferenci na podzim. Diskutoval jsem o čištění
ultrazvukem s několika lidmi, nakonec jsme koupili ultrazvukovou čističku od
PBT. Nepoužíváme ovšem isopropyl, ale ekologický roztok Vigon US. Čistí se
to o trochu déle než isopropylem. Pak je třeba ještě oplach v destilované
vodě. Výsledky jsou dobré, mohu doporučit.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com