dalsi perlicka - mikropocitac NS-911 TESLA

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Pondělí Duben 28 06:18:08 CEST 2008

Když jsem s tím dělal, taky tak někdy, tak jako nejmladší, jsem  dobrovolně brzo ráno chodil nejdříve PLC pomocí tohoto kufru naprogramovat a pak se mohl manipulátor ladit. NSka neměla nic na co by se mohl program nahrát, jedině do PROMky, a to se dělalo až po odladění programu.

vývoj software   http://visualprog.cz